Sessió presencial

Programa de la sessió presencial

10.30 a 11.30 "Escola Virtual d'Estiu d'iEARN-Pangea, primeres passes"
Equip de coordinació d'iEARN-Pangea. Introducció per als alumnes inscrits a  l'Escola Virtual d'Estiu d'iEARN-Pangea i per a qualsevol persona interessat a conèixer l'oferta formativa d'aquesta entitat i com funcionen els seus cursos.

11.30 a 13.00 ."Programació i robòtica a l'escola, més que una moda?"

Joan Calvo  i Toni Casserras. Mini-taller teòrico-pràctic en el qual es mirarà de respondre a la pregunta inicial a través de mostrar recursos i activitats existents  i provar possibilitats de treball a l'aula amb Scratch i els robots de WeDO Lego. Activitat oberta a tothom, no calen coneixements previs.

11.30 a 13.00. "Telèfons i tauletes, enemics o aliats de l'aprenentatge?"
Albert Correa i Gelu Morales. Mini-taller teòrico pràctic on es mostraran algunes activitats d'aula i  es provaran alguns recursos i aplicacions per dispositius mòbils que s'utilitzen en activitats d'aula. Activitat oberta a tothom, no calen coneixements previs.

Aquesta sessió es farà el dilluns 4 de Juliol a la seu de la Universitat de Manresa. Si bé aquesta activitat no és un requisit imprescindible per obtenir la certificació del curs sí que es recomana molt la participació.